Saturday, February 20, 2010

My Day =)

年初六

一早..先去LV家拜年 =)
怎知那个陆阿杰才刚到..就弄脏人家的地板 xD
Ma-Ri-aaaaa~ xD

过后..玩麻将
我真的一窍不通啦 >_<
懂一点点..不懂多多 xD

然后..告别LV家..直上Jusco - Cheras Selatan
先去Old-Town Kopitiam吃早餐

BLACK - My Colour is My Attitude from Tommy CK
Mine? Sure is PINK
IPINK

绕了SONY 一趟
看看我们的相机 Sony TX-1
Pink or Blue nicer?

我们俩好久都没站在一起这样拍照了 =)

他们进了电影院看<<72家租客>>
我呢?
待在Popular噜..
看了半个小时.. 94页了
厉害吧? xD
有点闷了..走下去广场绕了绕..
发生了不怎么好的事..
一个女生在广场里闲逛..
想必都知道是什么事 >_<
还是返回Popular..整个广场最安全和文雅的地方..
全都是爱阅读的朋友 =)

一个人闲逛..
感觉蛮不错的..
没有朋友围绕..没有父母约束
这一瞬间..我知道我要保护自己 =)
远离金鱼叔叔~!! xD
电影完了..他们走了
我还是得留在那里等候我的妈咪他们..
肚子饿死了..
决定自己掏腰包解决我的饥饿的时候..
电话响~!! 他们快到了..
返回Popular..返回我站的位置
继续那本父女的作品 =)

小说看完了..
今天..筠惠又读了一本小说了~!!
那是值得高兴的 =)

别笑..我知道我没有做模特儿的天分 =)

我终于回到家..
陪妈咪他们逛了整天..脚算死了 >_<
这样的连身裙好看么?
哈哈~蛮不错的 =)

我的眼睛不怎么灵活..
所以不好看..我知道~!!
可是我喜欢 =)

I love casual look =)

Everytime I think of you..
My mood will going down..
Every seconds I had be with you..I never forget about it

No matter what happen......xxxx
most of the guys like to promise a girls with this way..
No matter what happen I will continue to love you
No matter what happen I will think of you every night before I fell asleep
That's what you had promise me..
It's really beautiful..
It's enough for me.

Thanks for sweet me..
But..I never believe with that.

Love is just like Mist

No comments:

Post a Comment