Wednesday, August 4, 2010

Mc.Donald + Add Math

- Just a brief update. -

Went MCD to do ADD.MATH revision with...
CK..Kitty..Joey and Elvy.

And..I wore my SPAIN tee-shirt ♥ (:

Want to make Kitty's girl jealous xPP
Get slapped later xD

She is so hardworking.
by the way , I love the hueii ♥ inside this pic (;

Kitty and CK.
Acting Cute. Especially the CCK! =D

the 2 pretty babes!

Take U83 get home. lol


事实不会变;只有改变心态。
只要积极面对,没有什么大不了的坏事情。
深锁眉头,满怀哀愁;就只换来所谓的绝望。

告诉你说,我关怀和耐性有限。
我说过的话不喜欢重复太多次。
如果我说了很多遍,但你做不到的话…别告诉我你明白。
让我对你的关心换来点报酬,好吗?
我只想你积极和开心度过每一天,很难么?
别埋怨世界糟糕,凡是先从自己出发。
抱着负面的心态和思想,你的世界不会有美好的一天!
自我反省和检讨。
身为朋友,我尽力了。





3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Noct::你只是对不起自己。
    Xemnal::你会问因为你觉得那像是再说你,没特定的给谁。只是发泄。既然觉得像是你,就自我反省和检讨噜。 哈哈

    ReplyDelete