Friday, March 6, 2009

``mission missed..

MOODY~~

I'm so unlucky yarh..
yesterday I lost my handphone..
but..that's not my real handphone la..
juz my spare phone onii..
my handphone sent to repair dy..
now I lost my lovely handphone number..
I so like the number d neh..
aikz..
the most important is..
I lost my all frenz's contact number..
now need to collect back again..
sob sob..T^T

SO..if you are my frenz who hav save my number before..
now give me again orh..
if have le new number will be contact you all.. =]

thx yarh..mwakx!!


月考终于完了..
好不容易呀~~
哎..今天我和他到leisure mall去申请失去的那个号码..
也不知可不可以的..
可是就去试试咯..哎!!
去到了..他说可以!!
哇..开心死了!! 有希望了..
那个*哥哥*要我们等..没关系咯~
到处走走先..

回去拿的时候..*哥哥*告诉我..
sim card用完了..没货!!
炸到..又让我失望!!
好不容易才可以出来弄的叻..
kanasaii的咯..!!
算啦..注定的!!
买新电话号码咯..
哟~~做么酱的!!
我的任务失败了..呜呜~~
算吧..命中注定我要失去*你*~~

要比赛了..加油!!
不管结果怎样..不要失望!!
尽力了就是最棒的..!!

婉欣..
你脚受伤了..
不要再逞强去做了..
好好休息才是最重要的..
好好照顾自己!! 加油~~

No comments:

Post a Comment